woensdag 11 november 2015

Ja ja, ik ben hier dus zwaar aan t werk :D :D :D :D

Het is echt hoor!
Om 15.00u begint de les en om 19.00u is 't gedaan.
Het is super. Mama (mijn schoonmoeder) vraagt me via FaceTime "Wim, je gaat mij toch een sleutelhanger mee brengen, hè jongen"
Tja, waar moet ik dat vinden, hier zijn dus echt geen souvenirs winkeltjes bij een of ander toeristisch pleintje / moskeetje / haventje /......... . Neen, er is hier niets!
Maar , ...... Ik heb natuurlijk mijn leerlingen, met wie het steeds leuker wordt!!!!
Dus: "Mannen! Maakt mij eens een sleutelhanger voor la mere de ma femme ?? "
Mijn mannen : Oui oui, mesjeu Ouim! Moi, moi, moi!!!! Comment?? Comment??
Ikke : oei ****, nog niet over nagedacht!!!
ffkes snel een ontwerp uit mijn mouw schudden, slecht voorbereid!!! (Ja, ik weet het, maar ik sta ook niet in 't onderwijs, he).
Oké, ik heb toch snel iets kunnen bedenken, en ze zijn er ondertussen aan bezig. Mamma , had gezegd dat het 25€ mag kosten!  "Whooohaaaaa! ... Mesjeu Ouim! Chez nous ca fait 16.250Cfa!!! C'est vraiment boocoep!!!" (Mamma, ge moet mij dus nog 25€ als ik thuis kom, he €€€€ :D )
Plots had ik nog een groepje die niets meer te doen had!
"Weet ge wat? Maakt er nog 1 voor mijn vrouw! Schrijft er op met die slagletters, die ik u gegeven heb:" Linda, je t'aime pour toujours!"  
"Ha ha ha, oui, oui mesjeu Ouim. On va faire ca!"

Oké, dus ondertussen zijn ze bezig!!!

Oké, iedereen ! Ik schrijf het dus met een beetje humor! Maar ondertussen leer ik ze echt wel wat bij , hoor!

Ik heb het opgegeven om tussen deze tekst foto's te plaatsen. Dan stropt het altijd tegen, of lukt het helemaal niet met dit **** internet.
Maar ik beloof jullie allemaal nog vele fotos en filmpjes. Ze staan nu hier nu op mijn gsm, maar ik krijg ze niet tot bij jullie.
Dat zal dan voor nadien zijn!

Groeten en hot binnenkort op deze blog!!
Toubab Ouim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten