woensdag 4 november 2015

The last Post

Laatste avond thuis voor mijn avontuur!
Morgenvroeg AntwerpCentraal om 08:17 tot Brussel-luchthaven. Ticket heb in al op zak!

Brussels Airlines om 11.00u.

Vandaag was hektisch, heel de dag van hier naar daar gelopen. Apotheker, Switch-Apple store, nog wat gereedschap bij Davtools, wat zilver ophalen(gekregen, bedankt mr.Boschmans)bij Boschmans, ......
Verder alles ingepakt. In 2sporttassen. Max23kg t stuk. Ok, ik zit onder het toegelaten gewicht!

Deze avond is ons ma (schoonmoeder) nog komen eten.
Ik heb ze net naar huis gedaan. Ze woont aan de andere kant van t Stad. Nog eens met mn auto gereden. Fijn, ik zal hem missen!  Met de auto door t Stad op dit uur. Wat is er nu een jungle? Los over de Meir.
Race tegen een lege tram op de Huidevetterstraat. Ik heb hem in "S" gezet. Zalig!

Ik heb nog gechat met Mohamed vandaag. Hij stuurde een foto van Chris die daar al is. Volgende week sta ik daar vooraan in een klas.

Nog leuk bericht van Mohamed : "Wahiu, vous etes le premier expert qui apporte autant de materiel pour des artisants au Senegal"
En "et je sais que le chambre de metiers vous attend avec impatience"

Ik heb ook contact gehad met Bernard, mijn medereiziger. Hij heeft voor mij ingecheckt. Hij op H37 ik op H38. Leuk dat kunnen we elkaar leren kennen in de Airbus.

Ik ga vroeg slapen sebiet. Eerst nog 1 Jupilerke, uit het blikske. t Zal mij smaken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten