dinsdag 10 november 2015

Steun mijn collega's in Kolda!

Gisteren maakte ik in Senegal dit halssnoer, één van mijn topmodellen in de jaren 90!
Antwoord gerust met een foto van jezelf en dit halssnoer, dan kan ik tonen aan mijn Senegalese collega’s hoe een succes het model wel was!
Zou je graag dit unieke stuk in zilver - vervaardigd in Senegal - aan jouw persoonlijke collectie willen toevoegen?
Het bieden start vanaf nu ( op facebook: https://www.facebook.com/Wim.Meeussen.Atelier/?ref=hl )
op €250 en stopt op vrijdag 13.11.2015 om 11u.
De opbrengst gaat integraal naar het atelier in Kolda, waar ik het persoonlijk zal overhandigen aan mijn locale collega’s!
Ik zou het écht fantastisch vinden om de mensen hier op deze manier te kunnen steunen zodat zij hun atelier iets meer kunnen moderniseren en uitbreiden... !!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten