zondag 1 november 2015

Chris is daar al.


.
1november2015 vandaag.
Dit weekend nog even iets heel anders doen. Ik sta met onze trouwringen oo een trouwbeurs in Den Bosch (NL).
Als deze voorbij is is het echt mijn beurt.
Nog 4keer slapen en ik vertrek naar Dakar , de dag nadien naar Kolda.
Een collega-expert is ginder al gearriveerd. Ik heb haar een beetje kunnen volgen via FaceBook.
Ze schrijft over een binnenlandse vlucht met een klein vliegtuigje over prachtige typische Afrikaanse zichten.
Ik ben benieuwd hoe klein dat vliegtuigje wel is. Ik doe donderdag hetzelfde met Bernard als reisgezel.
Vrijdag ontmoeten we elkaar en zijn we daar met 3.

Ondertussen heb ik al een flinke vracht aan gereedschap bij elkaar gekregen.
Morgen weeg ik de hele lading.
Ik mag 2 tassen van 23kg mee nemen.
Als ik te veel bij heb mag ik het aan Bernard vragen, of hij een koffer voor zich wil meenemen.
Ik heb Chris en Bernard nooit ontmoet. Ik zal Bernard pas voor de eerste keer zien on Zaventem. Chris zal ik pas in Kolda ontmoeten.

Mohamed heeft me geantwoord op mijn vraag over gas en Air-Liquide installatie.
"Ce sont des chalumeaux q' on utilise pas en Kolda". F**k ! Hoe moet ik dan een blokje zilver smelten?? Ze hebben daar zilver juwelen, dus ze zullen deze wel kunnen smelten ook. Ik ben benieuwd hoe !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten