donderdag 12 november 2015

Humor/censuur/verwijderd

Genoeg gelachen.
Ik hoop dat het vorig bericht niet verkeerd wordt opgevat... 
Dus ik hoop dat dit bericht er nog staat als ik straks terug kom van "Den Atelier".

Laat mij wat humor!
Ik geniet daar wat van, want er is hier echt niet veel te beleven qua amusement (qua niks eigenlijk)
Denk zeker niet dat ik mijn maten hier wil bespotten, want ik heb zéér veel respect voor ze.
Ze kunnen hier héél veel, maar ze hebben NIETS !!!

Nochthans heb ik hier al technieken zien demonstreren die ik enkel ken uit mijn cursus kunstgeschiedenis destijds!!!
Ongelooflijk zo een fijn werk dat ze kunnen leveren!!
Verder zijn ze zo vriendelijk en ze zouden alles doen voor mij!!
Dit alles trekt mij er hier wel door, en hierdoor kan ik alles wat relativeren!
Want het is hier echt wel bittere armoede, en schrijnende toestanden!

Tot vanavond
Shallamalecum
Toubab Ouim

1 opmerking:

  1. Mooi Wim... ik blijf je volgen ...
    ...wat een ervaring voor jou !

    Ik blijf je antwoorden want dat doet goed om wat berichten te krijgen
    aan de andere kant van de aardbol... in de aarde zittende !!!!
    Linda zal je terug moeten opvoeden als je terug bent...
    Want een mens past zich onwaarschijnlijk snel aan, aan erbarmelijke situaties !
    Onze Resveratrol en Adrenaline werkt dan op volle toeren...
    En we worden snel zelf zo rauw als eigen inboorlingen...
    Blijf maar wat Nederlands schrijven of Antwaarps !!!
    :-) <3 :-)

    BeantwoordenVerwijderen