vrijdag 23 oktober 2015

Hoe ver sta ik nu al

Hoe ver sta ik al?
Nog niet zo ver! Vind ik !
Ik heb deze week wel veel moeite gedaan om voor te bereiden.
Nocthans had ik donderdag en vrijdag een Goudsmid Voor 1 Dag, dus die dagen niet veel anders kunnen doen, tenzij s'morgens om 7.00u.

Ik heb toch deze week enkele keren kunnen Skypen met Mohamed Sorgho.
Alles zal wel goed komen , denk ik.
Mohamed vraagt mij toch om materiaal mee te brengen.
Ok, ik ben dus eerder deze week beginnen sprokkelen om materiaal bij elkaar te krijgen.
Ik heb verschillende mails gestuurd naar mijn hoofdleveranciers van gereedschap, met de vraag of ze geen gereedschap voor mij hebben , dat ze me kunnen meegeven.
Verouderde modellen of licht beschadigde verpakkingen dacht ik wel te pakken kunnen krijgen.
Tot op vandaag echter weinig reakties.
Geen paniek! Ik heb nog een kleine 2 weken.

Ik heb ook van Mohamed foto's ontvangen van juwelen uit Kolda.
Deze stellen mij gerust! Ik denk dat ik hier wel wat verfijning en vernieuwing kan bijbrengen.

Deze week ben ik ook gaan lunchen bij het ViaVia-cafe, bij ons om de hoek.
Geen slecht idee! Ik heb lekker gegeten voor een democratische prijs, en Ward de zaakvoerder heeft me veel bijgeleerd over Afrika. Het blijkt dat Yasmina, de zaakvoerster van ViaVia-Dakar , hier onlags is geweest.
Ik heb haar later die dag geSkyped. Deze chat heeft met gerust gesteld. viaVia-Dakar is een populair hotel  aldaar, waar reizigers dikwijls een tussenstop maken.
See you on november 5, Yasmina!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten