maandag 19 oktober 2015

Nog 15 dagen

20 oktober 2015 vandaag.
Nog 15 dagen en ik vertrek naar Senegal.
Mijn opdracht is me nog steeds niet duidelijk omschreven.
Ik moet vanaf nu zelf meer initiatief nemen ter voorbereiding van het projekt.

Ondertussen weet ik al wel een en ander.
 Op 5nov overnacht ik in Dakar, in het ViaVia hotel. Om dan daags nadien verder te vliegen naar Kolda.
Hier in Antwerpen (bij ons om de hoek) is er ook een ViaVia cafe. Een van de dagen ga ik er eens een koffie drinken.
Wie weet wat ik daar allemaal te weten kom.

Mijn medereizigers Bernard en Chris en Stijn lijken mij ook wel OK. Nochthans zal ik ze pas in Zaventem onmoeten . Ik denk dat ik alleen zal zijn op de breefing van maandag 26okt.

Dus , ik neem vandaag terug contact op met Mohamed, mijn contactpersoon in Senegal. Ik vraag hem of hij al meer weet over de opdracht via dhr Balde. Dhr Balde is directeur bij de "chambre de metiers" in Kolda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten